Press "Enter" to skip to content

Tutkimuksen mukaan alle puolet lapsista pelkää syvää vettä, vanhemmat huolissaan pelotusvaikutuksen vähenemisestä – ”hukuttakaa itse omat lapsenne” kommentoi näkki.

Paikallinen näkki ei ole vetänyt viimeisen vuoden aikana pinnan alle yhtään uimaria tai veneilijää. Lähistöllä asuvat lapsiperheet ovat huolissaan pelotteluvaikutuksen katoamisesta. 

”Kyllä vähintään pari kertaa kesässä näkin pitäisi joku napata, turhahan näitä lapsia on muuten näkillä pelotella.” 

Näkki kehottaa kyläläisiä hukuttamaan omat lapsensa ja sanoo keskittyvänsä nyt yritystoimintansa kehittämiseen. 

Saatuaan tukevan jalansijan Marraslahden kuivaleipä- ja ehkäisyvälinemarkkinoilla, hän suuntaa energiansa jalkinealalle. Ensi kesän silakkamarkkinoille on luvassa uusi näkinkenkämallisto.

Kommentoi

Kommentoitavaa?